top of page

סדנאות והדרכות
בהתאמה אישית לצרכי הארגון

אז מה העניין?

כולנו כבר יודעות ויודעים שבדיוק בשעות כאלו, ההשקעה במשאב האנושי הופכת להיות קריטית יותר מתמיד. הכשרת עובדים והעשרתם בידע ומיומנויות חדשות הם המפתח לשימור עובדים.

 

💡מה הרעיון?
בואו נעצים את המשאב החשוב ביותר שלנו - האנשים שלנו, נחדד את המיומנויות של כל עובדות ועובדי הארגון.
אני לא מדבר על עוד קורס מובנה ויעודי שעוסק בנושא אחד עבור קבוצת עובדים מסויימת, אלא על מגוון של עשרות הכשרות במגוון נושאים מובילים בתחום כמו: כלים מעולמות ניהול המוצר, הסודות של פיתוח תוכנה, היכולות של ניהול פרויקטים, מתודולוגיות של חוויית המשתמש, הקסם שבשיווק, חדשנות טכנולוגית ועוד. 
בסשנים היחודיים הללו יוכלו עובדים שונים ללמוד כישורים וכלים בתחומים אחרים שיכולים גם לשפר את המקצועיות שלהם במקצוע שלהם, ובאותו הזמן גם להרחיב אופקים.

 

שואלים אותי על ניהול מוצר בישראל...
נכון ל
שנת 2023 אין תואר בניהול מוצר או אפשרות ללמוד את הכלים השימושיים בתפקיד, למרות שהמקצוע קיים מאז שנות ה 30, הרבה לפני שפיתוח תוכנה היה בנמצא. 
בישראל ישנם מספר ארגונים אקדמיים וציבוריים שמציעים קורסי ניהול מוצר ולפי בדיקה שאני מבצע לעיתים תכופות הסילבוס שונה ומגוון - או במילים יותר מדויקות התעשייה עדיין לא הסכימה עם עצמה מהם הנושאים שצריכים להיות כלולים בקורס כזה.
אחרי שנים בתעשייה, כשהגעתי להבנה הזאת בשנת 2021 כתבתי את הספר: "מנהלי המוצר של המחר" שנכון לרגע זה הוא ספר ניהול המוצר היחיד בעברית והוא מכיל את כל הנושאים מכל הסילבוסים של כל הגופים. בנוסף כל הנושאים נבחרו, נכתבו ונבחנו כמתאימים באופן פרקטי ומדויק על ידי מיטב החברות הישראליות והבין לאומיות ב 20 השנים האחרונות.

 

🏆אז מה זה בעצם קורס בהתאמה אישית לצרכי הארגון? 


✅ בפגישה קצרה נבין ביחד את צרכי הארגון השונים, את המשרות השונות ונתאים יחד את הנושאים וסוגי המפגשים.
✅ עשרות של נושאים מרתקים וחיוניים!
✅ התוכנית מותאמת אישית לארגון שלך, עם דגש על הצרכים והיעדים שלכם.
✅ כלים מעשיים שיתרמו לכל תפקיד ותחום.
✅ אפשרות לכלול את כלל עובדי הארגון, לא רק מנהלים או בעלי משרות יחודיות.
✅ הסשנים יכולים להיות מועברים כהדרכה, סדנה, משחק, ייעוץ ספציפי למוצר או השירות שלכם (ניתן להחתים NDA).
✅ ההדרכות יכולות להתקיים גם באופן פיזי אצלכם או/ו מרחוק - עם גמישות מלאה לפי הצרכים של הארגון שלכם.


למה כדאי?
כי זה הזמן הנכון ביותר להשקיע בכלים שישמרו על עובדיכם מעודכנים, מעורבים ומחויבים, במיוחד בתקופה ששימור עובדים הוא מאתגר יותר מתמיד. הכשרות מקצועיות והרחבת דעת יכולות לתרום לפתרון קשיים בזמן משבר על ידי בניית ביטחון וכישורים בקרב עובדים, לעודד אותם לראות בעצמם כמשאב חשוב ולמצוא משמעות חדשה בעבודתם, מה שיכול לשפר את המוטיבציה וההשתייכות לארגון.
 

 
 
 

| למה דווקא איתי?

 

אני סיסו (או יניב אם תשאלו את אימא שלי) מנהל מוצר ב 20 שנים המופלאות האחרונות, אני אוהב את המקצוע שלי ומודה עליו יום יום, אני מומחה בניהול מוצר ואסטרטגיה ואחד הוותיקים בתחום בישראל - בשנים האחרונות מעבר לייעוץ לארגונים אני מעביר הכשרות והדרכות לארגונים ותמיד נרגש לשתף מהידע והניסיון שיש לי.
למפגשים איתי יש "סטייל" ייחודי שמשלב מקצוענות וניסיון עם שפה קלילה, ישירה, בגובה העיניים, משעשעת ונגישה.

 

עבדתי בחברות המובילות במשק הישראלי והבין לאומי, גדלתי בסלקום, בבטרפלייס וב NCR, עבדתי בחברות B2C ו B2B בכל קשת הורטיקלים העסקיים, הובלתי עשרות ואולי מאות מוצרים, בפרויקטים עבור החל מסטארטאפים של עובד אחד ועד לייעוץ לחברות המובילות במשק כמו בזק, השב"כ או צבא ארצות הברית. אני מבין איך ארגונים קטנים וענקיים עובדים מבפנים ובאמת ובטוח שיש לנו דרך להתאים את התוכן הייחודי גם עבורכם.


ניתן לפנות באמצעות המייל, הטלפון או להשאיר פרטים ואצור קשר בהקדם

 

 
 
קורסים מותאמים לצרכי הארגון
השקעה במשאב האנושי
מי אני?
רשימת תכנים

| רשימת תכנים וסוגי הדרכות

  1. Product and Product Management overview

  2. Definitions, Types, Roles, Jobs, Responsibilities, Ownership, Methodologies and benefits, Product Cycle.

  3. Product Manager organizational relations overview
    Working with organization Leadership, Marking, Operations, Service, Support, Developers and Designers

  4. Innovative \ Product definitions
    Innovations, definitions of an idea, inspiration, OOB ideas, the “Art of Asking Why”

  5. Product goals 
    Set up product goals and analytical tools - overview

  6. Market Research 
    Setting up and defining the market, type of research, competitor analysis
    *This session could include an exercise of 1-5 research(s)

  7. Customer Research 
    Who is the customer? personas, types of research, Working with B2B, B2C, B2B2C customers.
    *This session could include an exercise of 1-5 research(s)

  8. Partners Research
    Setting the organization and partner relation, WIIFM, types of partnerships.
    *This session could include an exercise of 1-3 research(s)

  9. Presentation of ideas
    Product site, Product page, POCs.

  10. Product Strategy & Tactics 
    The key strategic way to win the market, Strategic Vs Tactics, Product failure 101
    *This session could include an exercise of 1-3 case study(s)

  11. Product scoping 
    Process the product idea to product scope, setting list of features set features as OOS,

  12. Create product three, set feature relations, and identify missings.

  13. Product effort estimations
    Get to know what are all the resources needed to make the product work, get and process estimations, Negotiation effort, and basic risk management. This session includes simulation.

  14. Product pricing
    Pricing methods, Set the price, the product and competitors balance, the effort, and income balance. This session includes exercise.

  15. Product plan
    Road map, Releases (vs Sprints), Product plan presentation, Road map tools.
    *This session includes exercise for plan and Miro highlights.

  16. Elaboration and Product DOD (definition of done)
    How to process an idea to a definition of done, Customer requirement, Epics and Stories
    How to split stories in a structured way. 
    *This session includes an exercise of 1-3 Epics and stories.

  17. Product and UX
    The revelations of Product vs UX, Handover, Review, UX goals, High-Level UX training and tools.
    *Separate courses for 3 hours - 2 days setting and training are available. Adobe XD training is available.

  18. Product and UI
    The relations of Product and UI, Requirement “feelings and emotions”, basic colors, icons, composition, Product trends.

  19. Product and Development
    How to better work with developers, Requirements hand over, Developer<>Product relations, 
    Agile & Scrum, Celebrations, Sprint management highlights.

  20. Testing
    Define testing scope, Acceptance test, QA responsibilities, Customer tests, Manual test definitions and Automated tests, bug listing, and Product prioritization.

  21. Pilot 
    Set pilot goals, set pilot plan, call for collaboration, surveys, and response collection.

  22. GO NO GO
    Set the meetings to decide whether the product should be launched in its current position or not, 
    risk management, Product as a company project lead.

  23. Analytics
    Product analytics highlight, Toos, Manual customer checkup, Surveys, Google Sheets and Data Studio highlight (*Data Studio full session training course is also available)

  24. Product, Marketing & Sales
    Master fit-gap analysis, Product-market fit, The product and marketing relation, Product and sales dept revelations, how to support sales as product expert, Product troubleshooting, Support highlights

    LOOKING FORWARD TO MASTERING THE PRODUCT ART WITH YOU

בואו נדבר
bottom of page