top of page
סיסו סדנאות

קורס ניהול מוצר לארגונים

להכיר את הכלים והמטודולוגיות של ניהול מוצר עבור כלל עובדי הארגון

שיחת הכרות לארגונים והתאמת התכנים, חינם!

מצויין, קיבלתי ואתקשר בקרוב

הכירו את הדרך החדשה להוביל את הארגון שלכם להצלחה עם קורס ניהול מוצר מותאם אישית, שיתקיים אצלכם בארגון! 

במציאות עסקית מתפתחת ומהירה, חשוב שכלל עובדי הארגון יהיו מעודכנים ומוכנים להתמודד עם אתגרי העתיד. קורס ניהול המוצר שאנו מציעים, מותאם במיוחד לצרכים הספציפיים של הארגון שלכם, ומספק כלים וידע שיעזרו לכם לשפר את המוצרים והשירותים שאתם מציעים, לייעל את התהליכים הפנימיים ולהגביר את שביעות רצון הלקוחות.

אנחנו נגיע אליכם, נלמד לעומק את אתגרי הארגון ונבנה יחד תכנית לימודים מותאמת שתתאים בדיוק למה שהארגון שלכם צריך כדי להצליח. 

אל תחמיצו את ההזדמנות להפוך את הצוות שלכם למוביל ומקצועי יותר, ולראות איך גישה אסטרטגית לניהול מוצר יכולה לשדרג את הארגון כולו. צרו קשר עוד היום לקביעת מועד ולהתחלת הדרך להצלחה!

סיסו סדנאות

מי אני?

אני יניב אבל כבר 30 שנה שכולם קוראים לי סיסו, תרגישו נוח... ברוכים הבאים.
אני מנהל מוצר בכיר עם ותק של 20 שנים באסטרטגיית וניהול מוצר,

לאורך השנים ניהלתי עשרות מוצרים, איפיינתי ועיצבתי מאות תהליכים עסקיים, מערכות ומסכים, הובלתי צוותים ופרויקטים - 
וכן יש לי מזל גדול - אני ממש אוהב את מה שאני עושה.

זכיתי לעבוד עם החברות המובילות במשק כשכיר, כפרויקטור, מסטארט-אפים של אחד או אחת מופלאים ועד ארגוני ענק עם עשרות אלפי עובדים. הכשרתי עשרות עובדים בסדנאות שונות למתחילים מתחילים וחידדתי את הידע למנוסים ובכירים.

שיחת הכרות לעסקים היא לגמרי בחינם :-)

מה בסדנה

3

חווית משתמש ושירות מצטיין

נלמד כיצד לשלב תהליכי שירות וחוויית משתמש (UX) כדי ליצור מוצרים שזוכים לאהדת הלקוחות. נחדד את החשיבותה של הבנת צרכי המשתמשים והתאמת המוצר לציפיותיהם, מה שמוביל להגברת שביעות הרצון והצלחה בשוק.

2

לכלל עובדי הארגון

נלמד כלים ושיטות עבודה שמתאימים לכלל עובדי הארגון - ממנהלי פיתוח ושיווק ועד מנהלי פרויקטים ומנהלים בכירים. הכלים האלו יעזרו לכולם להבין את תהליך ניהול המוצר ולהשתלב בו בצורה אפקטיבית, תוך שיתוף פעולה ושיפור ביצועים.

1

אסטרטגיית מוצר מנצחת

נלמד איך לפתח אסטרטגיית מוצר שמובילה את החברה להצלחה. נדון בתהליכי מחקר, הבנת צרכי הלקוחות והגדרת יעדים ברי השגה.


bottom of page